Bliv studerende
Studiemiljø
Udvikling
Om SIMAC
Training
EN

Praktisk information

Læs mere om alt det praktiske angående kursusdeltagelse hos SIMAC Training.

Betaling

Privatister: Vi sender en faktura umiddelbart efter tilmelding. Den skal være betalt inden kursusstart i henhold til de påførte betalingsbetingelser. Er kurset ikke betalt, er det ikke muligt at deltage. Som privatist er du først endelig tilmeldt, når vi har modtaget betaling for kurset.

Firma: Vi sender en faktura umiddelbart efter endt kursus.

Moms vil blive pålagt alle fakturaer efter dansk moms lovgivning.

Afbestilling

Er du nødt til at melde afbud til et kursus, skal det ske via e-mail til SIMAC Trainings kursussekretariat til training@simac.dk.

Sker afbestillingen mere end 14 dage før kursusstart, refunderes det fulde kursusbeløb. Sker afbestillingen mellem 7 og 14 dage før kursusstart opkræver vi 50% af kursusprisen. Ved afbestilling senere end 7 dage før kursusstart opkræves den fulde kursuspris.

 

Sende en anden

Hvis du som kursist bliver forhindret i at deltage på et kursus, kan bestilleren af kurset uden ekstraudgift sende en anden deltager. SIMAC Trainings kursussekretariat skal modtage besked senest dagen før, kurset starter.

 

Aflysning og ændring af datoer

Hvis der ikke er nok tilmeldte til et kursus, forbeholder vi os retten til at aflyse det. Vi tager endvidere forbehold for ændring af kursusdatoer. Dette vil ske 7 dage før kursusstart.

 

Forplejning

Mens du er på kursus er frokost samt kaffe/te og kage om eftermiddagen inkluderet i prisen.

 

Materialer 

Alle materialer deles kun elektronisk. Dette betyder at det kræver en computer eller tablet med adgang til Microsoft Teams for at deltage på fysiske og online kurser hos SIMAC Training. 

 

Beviser

Vi udskriver kun elektroniske beviser via IDSURE.IO. Det betyder at når kurset er overstået, så modtager du kun dit bevis elektronisk. Inden kurset er startet bedes du oprette og verificere din bruger på IDSURE.IO for at vi kan udstede beviset. Du skal bruge den samme mail som den du er tilmeldt kurset med. Du kan efter modtagelsen af det elektroniske bevis udskrive det hvis du ønsker et hard-copy.

Hvis du ønsker et fysisk bevis udstedt af SIMAC Training, så koster 500 ex. moms.

 

Bortkommet kursusbevis

Hvis dit kursusbevis er blevet væk, sender vi gerne et nyt. Prisen er 500,00 kr. ex. moms pr. bevis. Kontakt training@simac.dk for nærmere information.

 

Indkvartering

Arrangeres/betales af kursisten selv, eller dennes arbejdsgiver. SIMAC Training har prisaftaler med flere gode hoteller i Svendborg og omegn. Når du booker dit værelse, skal du blot gøre opmærksom på, at du skal på kursus på SIMAC.

Hotel Svendborg
+45 6221 1700
www.hotel-svendborg.dk

Hotel Ærø
+45 6221 0760
www.hotelaeroe.dk

 

outdated-browser