Kvalitetsstyring
SIMAC har som mål at levere kompetencer, der møder behovet i vores aftagererhverv. Kvalitetsarbejdet understøtter dette gennem:
- Ambitiøse og verificerbare mål og standarder for uddannelsernes kvalitet og relevans.
- Et validt grundlag for at identificere kvalitetsudfordringer, så undervisere, uddannelsesledelse, uddannelseschef og direktion kan træffe beslutninger på et oplyst grundlag via kvalitative og kvantitative analyser
- Kvalificeret dialog mellem studerende, undervisere, uddannelsesledelse, direktion og bestyrelse om kvaliteten og relevansen af SIMACs uddannelser.
- Kvalitetspolitik
- Kvalitetssystem
- Persondata
- Danmarks Studieundersøgelse
- Interne evalueringer
- Nøgletal
- Akkreditering
- Audit
- Maritime Studerendes Udvalg (MSU)
- Whistleblowerordning
Ønsker du informationer om systemet, er du velkommen til at kontakte:
Martin Petersen
Strategi- og kvalitetskoordinator
map@simac.dk
+45 7221 5507